فروش ویژه زغال جادویی مجیک فایر

فروش ویژه زغال جادویی مجیک فایر



زغال جادویی مجیک فایر، عرضه شده در بسته بندی 100 تایی. آماده شدن در عرض چند ثانیه فقط با شعله کبریت یا فندک. ماندگاری طولانی مدت. بدون دود، بدون بو و بدون گازهای مضر. بهترین جایگزین برای زغال قلیان و کباب ...
ما زغالی را برای شما معرفی میکنیم که خاصیت بسیار بالا و جالبی دارد به طوری که بدون نیاز به نفت و ژل آتش زا به راحتی آتش می گیرد و حالت آن ثابت می ماند و پودر نمی گردد.
این زغال در عرض چند ثانیه و فقط با کبرین یا فندک روشن می شود و کامل سرخ می شود و بدون دود و بدون بو می باشد و می توانید از آن برای قلیان استفاده کنید و یا برای درست کردن کباب از آن استفاده کنید. هر بسته از این زغال جادویی دارای 10 زغال است و درون هر پاکتی که برای شما ارسال می شود 10 بسته 10 تایی, مجموعا 100 عدد زغال جادویی تحویل شما می گردد. تنها دو عدد از این زغال ها برای یک ساعت قلیان کشیدن کافی است.

قیمت: 25000 تومان

فروش ویژه روبات خورشیدی 6 کاره

فروش ویژه روبات خورشیدی 6 کاره



روبات خورشیدی 6 کاره، روبات بسازید و با انرژی خورشید آن را حرکت دهید! ساخت آسان ماشین، سگ، قایق، هواپیما و آسیاب خورشیدی. جدیدترین روبات هوشمند برای سرگرمی کودکان. وسیله ای علمی و بسیار هیجان انگیز ...
فکرش را بکنید این جعبه امکان ساخت 6 روبات مختلف را دارد که همه با انرژی خورشیدی کار می کنند و نیازی به باتری‬ ندارند.‬
‫وقتی بچه ها وسیله ای می سازند که نور خورشید را تبدیل به حرکت می کند، خود به خود ذوق و علاقه آنها به دانش،‬ خلاقیت و تجربه علمی افزایش پیدا می کند.‬ داخل این بسته کیت های به دست آمده داخل تصاویر هستند که به راحتی می توانید آن ها را با استفاده از دفترچه راهنمای داخل جعبه بسازید.

قیمت: 20000 تومان

 

فروش ویژه روبات خورشیدی 6 کاره، فروش روبات خورشیدی 6 کاره، روبات خورشیدی

فروش ویژه فانوس LED شارژی

فروش ویژه فانوس LED شارژی



فانوس LED شارژی، دارای 3 عدد LED پر نور و کم مصرف. شارژ شدن توسط کابل USB. خاموش شدن توسط فوت کردن. دارای یک دستگیره جهت کم و زیاد کردن نور ...
محصول شگفت انگیز امروز فانوس LED شارژی است که دارای باتری لیتیومی قابل شارژ بوده و از طریق پورت USB شارژ می شود. این فانوس دارای لامپ ال ای دی 0.4 واتی با مصرف بسیار کم می باشد.
ویژگی بارز و بسیار طبیعی این محصول خاموش شدن LED ها توسط فوت است! یعنی برای خاموش کردن این فانوس کافیست داخل آن را فوت کنید تا LED های آن خاموش شوند.

قیمت: 26000 تومان

فروش ویژه کیف دستی مردانه Tacoma

فروش ویژه کیف دستی مردانه Tacoma



کیف دستی مردانه Tacoma ارائه شده در 2 رنگ مشکی و قهوه ای. طراحی فوق العاده شیک و زیبا، دارای قفل رمز دار.
اگر به کیفی بسیار کوچک نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آن فقط وسایل خیلی ضروری‌تان را با خود جابه‌جا کنید،کیف مدارک Tacoma می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کیفی کوچک و جمع‌وجور که فقط به اندازه موبایل،تبلت،کیف پول،مدارک،دفترچه یادداشت،پاسپورت،کلید،حمل و نگهداری مدارک و اوراق تا سایز A5 و چیزهایی از این قبیل جا دارد.
خصوصیت دیگر این کیف که باعث ارزش بیشتر آن می‌شود، جنس کیف است که از چرم مصنوعی بسیار مرغوب در ساخت آن استفاده شده است. از دیگر خصوصیات این کیف می‌توان به داشتن بند حلقه ای دستی اشاره کرد که مخصوص نگهداری کیف با مچ دست می باشد.

قیمت: 35000 تومان

فروش ویژه آموزش خیاطی با الگو

فروش ویژه آموزش خیاطی با الگو


آموزش خیاطی با الگو. بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی به زبان فارسی. آموزش مبتدی تا پیشرفته، به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید. به همراه نرم افزار مخصوص موبایل (اندروید).
در این مجموعه آموزشی شما با خیاطی با الگو آشنا خواهید شد. این مجموعه شامل الگوهای آماده می باشد و همه اصول، نکات و مهارت های خیاطی با الگو که بدون شک یکی از اصولی ترین روش های خیاطی است به روشی ساده و به زبان فارسی آموزش داده می شود.
این مجموعه شامل بیش از 5 ساعت آموزش تصویری به زبان فارسی می باشد و همچنین دارای نرم افزار موبایل (اندروید) نیز می باشد.

قیمت: 24800 تومان